GWARANCJA

Stawiamy na najwyższą jakość naszych desek. Jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy (np. rozwarstwienie), postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Zrób wyraźne zdjęcia problemu i wyślij je na adres hello@chillzboards.com.
  2. Jeśli zgłoszenie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej, poprosimy Cię o odesłanie deski do inspekcji.

Zakres gwarancji:

  • Naprawa lub wymiana deski, jeśli problem mieści się w ramach gwarancji.

Wyłączenia:

Gwarancja nie obejmuje:

  • Normalnego zużycia podczas użytkowania.
  • Odkształceń spowodowanych działaniem wody lub wysokiej temperatury.
  • Uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego montażu akcesoriów.
  • Uszkodzeń celowych.
  • Zniszczeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, takich jak: przekroczenie limitu wagowego deski, wykonywanie trików na deskach do tego nieprzeznaczonych (np. miękkich desek typu soft-flex).

Nie ponosimy odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie naszych desek.

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy, napisz do nas na adres hello@chillzboards.com. Zawsze chętnie pomożemy!