Stawiamy na najwyższą jakość naszych desek. Jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy (np. rozwarstwienie), postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Zrób wyraźne zdjęcia problemu i wyślij je na adres hello@chillzboards.com.
- Jeśli zgłoszenie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej, poprosimy Cię o odesłanie deski do inspekcji.
Zakres gwarancji:
- Naprawa lub wymiana deski, jeśli problem mieści się w ramach gwarancji.
Wyłączenia:
Gwarancja nie obejmuje:
- Normalnego zużycia podczas użytkowania.
- Odkształceń spowodowanych działaniem wody lub wysokiej temperatury.
- Uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego montażu akcesoriów.
- Uszkodzeń celowych.
- Zniszczeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, takich jak: przekroczenie limitu wagowego deski, wykonywanie trików na deskach do tego nieprzeznaczonych (np. miękkich desek typu soft-flex).
Nie ponosimy odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie naszych desek.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy, napisz do nas na adres hello@chillzboards.com. Zawsze chętnie pomożemy!