Definicje
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zamówienia w ramach sklepu internetowego www.chillz.pl
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.chillz.pl
- Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.chillz.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać zamówienia.
- Towar – produkty prezentowane w sklepie internetowym.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Bostar Sp. z o.o., ul. Wydmowa 1A/2, NIP 8392990756/REGON 220265981, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego sklepu.
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 ze zm.).
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1422).
- Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość towaru.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.chillz.pl
- Sklep internetowy działający pod adresem www.chillz.pl prowadzony jest przez:
Bostar Sp. z o.o.
ul. Wydmowa 1A/2
84-360 Żarnowska
NIP: 8392990756
REGON: 220265981 - Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.chillz.pl
- W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
- Regulamin znajduje się na stronach sklepu internetowego www.chillz.pl i jest dostępny dla każdego w każdym czasie.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
- Oferta dotycząca kolekcji sezonowych zawarta na stronie sklepu internetowego ważna jest do wyczerpania zapasów.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego, wycofania ze sprzedaży towarów, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, ze ustawienia wyświetlania jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Klienta.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Zmiana ta nie dotyczy zamówień będących w trakcie realizacji.
- Klient ma możliwość uiszczenia opłaty za zamówiony towar przelewem bankowym w przeciągu 3 dni roboczych.
- Dostępne formy płatności:Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro.
ZWROTY I REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres hello@chillzboards.com lub kurierem na adres ul. Wydmowa 1A/2 , 84-360 Żarnowska
- Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym na adres sklepu: Bostar Sp z o.o., ul. Wydmowa 1A/2 , 84-360 Żarnowska
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
- W przypadku towarów używanych, okres rękojmi za wady fizyczne zostaje skrócony do roku.
- W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia paczki podczas transportu wskazując na ingerencję osób trzecich, Klient zobowiązany jest sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia Towaru podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego przez Klienta i kuriera.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu.
- Jeżeli sprzedany towar posiada wady fizyczne, Klientowi będącemu konsumentem przysługują uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne, zgodnie z przepisami prawa. Wobec Klientów nie będących konsumentami, rękojmia za wady fizyczne zostaje wyłączona.